fredag 10. januar 2014

Hei sveis!

Nå har det blitt over et år siden sist innlegg, så da tenkte jeg at det kanskje var på tide med et nytt. Det har blitt en del reising i løpet av året; helgetur til Dublin, jentetur til Brussel, slappe-av-ferie på Kypros, impulsreise til Thailand og kjærestetur til Krakow - så det får jeg si meg fornøyd med!

Jeg har fått meg et nytt mål! Nemlig å besøke 50 land innen jeg fyller 30 år! Nå er jeg på 28 land, så det er bare å stå på. Det vil si at det blir 4-5 nye land i året i 5 år fremover. Så det gleder jeg meg til! ;)

Hittil har jeg planlagt to reiser i 2014. Jentetur til Malta, hvor jeg håper det blir dykking, bading, vindrikking og god mat. Og tur til Amsterdam med kjæresten, hvor vi skal på MotoGP som var julegave fra meg.

Men jeg har fortsatt to eller tre land til jeg må besøke i år, og hvilke skal det bli??? Jeg vil jo overalt, så problemet er å velge! Noe av det som står øverst på ønskelista er roadtrip til USA, surfecamp på Sri Lanka, India, dykkeferie til Palau, Japan, Kina, Myanmar, Finland, Portugal, Mexico, Sør-Amerika, Safari i Sør-Afrika. Ja, så det er nok å velge i! Hadde jeg bare hatt ubegrenset med penger, hadde det gjort det litt lettere. ;)

Blir spennende å se om et år, hvor ferden har gått! :)

1 kommentar: