tirsdag 17. april 2012

Skottland

August i fjor dro jeg på jentetur til Skottland,og det har jeg jo helt glemt å blogge om! Denne gangen sammen med Lill og Maria. Vi hadde det veldig koselig. Nå er det så lenge siden, at jeg nesten ikke husker hva vi gjorde, men jeg tror det gikk mest i shopping. Og Starbucks! Skikkelig kosetur med andre ord.

Vi bodde på et veldig allright hotell, midt i Edinburgh. Dagene ble brukt på å traske rundt, titte i butikker, spise syyyyyyyyyyyyyyyyyykt gode cookies, pauser på Starbucks og noen få severdigheter. Vi hadde det veldig fint hvertfall. Vi tok også en dagstur til Glasgow, hvor vi shoppa enda mer.

Lill og Maria
Royal Mile, en av severdighetene
Edinburgh Castle
En park
Lill som tar bilder
Maria 

Opp der gikk vi
Annette på toppen
Lill på toppen
Utsikten fra rommet mitt
Fin? Dumt jeg ikke kjøpte den...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar